Tijdreis - Reisverslag uit Calgary, Canada van Daan en Renée - WaarBenJij.nu Tijdreis - Reisverslag uit Calgary, Canada van Daan en Renée - WaarBenJij.nu

Tijdreis

Door: Daan en Renée

Blijf op de hoogte en volg Daan en Renée

02 September 2017 | Canada, Calgary

Goodday!

Gisteren een goede en veilige reis gehad. Alles is ongeschonden en veilig aangekomen bij ons appartement.

Het bleek dat wij zo'n beetje de enige westerlingen in het vliegtuig waren, op weg naar Toronto. De vlucht was onderdeel van een vlucht van New Delhi naar Canada, met Amsterdam als tussenstop. Het vliegtuigeten bestond dan ook uit rijst en een wrap met meer kruiden dan kip. Het voelde even als een reis naar het oosten, i.p.v. westen. Leverancier; Bombai Brasserie. Echter wel Nederlandse appelsap?!

Het is vreemd als je om 12.00 de lucht in gaat, 8 uur vliegt en dan om 13.40 in Toronto landt. Dan weer twee uur wacht en om 15.40 doorvliegt naar Calgary (met bepert aantal Indiërs). Een vlucht van 4 uur. Maar toen we daar landden was het 17.38.
Dus we kregen zin in avondeten rond luchtijd en wilde naar bed rond 5 uur lokale tijd. Het werd maar niet donker die reisdag. Mindf*ck!! Die dag wel meteen in het lokale ritme doorgegaan.

Nu heerlijk geslapen (het is hier nu ochtend) en komende dagen Calgary verkennen. Overigens in de stad al door verschillende mensen heel vriendelijk geholpen. Een mooi welkom in Canada :)

Ps; het is echt waar; alles (auto's, straten, flessen cola in de supermarkt) is hier in de XL versie!

• 02 September 2017 - 19:36

Annet - Theo:

Hoi Fijn dat de reis zo goed is gegaan. Nu even wennen aan het ritme.
    Geniet volop. Groetjes Pap en Mam

• 03 September 2017 - 20:28

Marion :

Fijn om zo te lezen wat jullie allemaal meemaken ,
    liefs Hans en Marion